Mari join..:)

Monday, January 7, 2013

Senario bola sepak Malaysia.

 
Aku ni boleh dikira peminat bola sepak lah juga. Tapi tak sampai tahap fanatik. Dan aku tak pernah lagi tengok bola kat stadium.Kat mamak pernah la dengan Fizah. Dah tak de geng. Cuba kalau aku ada boyfriend yang fanatik bola sepak. Sah sah aku ikot dia pegi mana pun. Kami la pasangan bahagia. Hehe.Poyo.
 
 
Sekarang ni kalau bukak paper ke, tengok berita kat TV ke. Memang rancak cakap pasal bola Malaysia. ATM menang Piala Sumbangsih. Pemain-pemain bintang di Darul Takzim. Kes Mat Yo dengan KAFa pasal duit RM250,000. Memang meriah.
 
 
Aku rasa perkara paling menarik yang ditonjolkan ialah pemain-pemain import dalam setiap pasukan. Semua pasukan pun nak bawak pemain import masuk dalam. Yang paling buat aku T_T ialah Keita Mandjou yang main untuk Perak dulu.Terer kot dia ni.Ooi nape la ko tak main untuk Perak lagi. Nasib badan...
 
 
Baiklah lupakan. Rafael Souza Silva dan Karim Rouani pun ok.Farizal Marlias pun ada*berharap*
 
 
Pastu semua team pun paling kurang mesti ada 2 pemain import. Siap macam lawan lawan lagi. Paling mantap Daniel Guiza la aku rasa. Sebab walaupun aku tak ikut sangat bola luar megara tapi aku pernah dengar nama dia ni.Kira hebat la tu.Camtu pun boleh?hoho
 
 
 
 
*Penjaga Gol
25 - Farizal Marlias (baru)
22 - Khairul Amri
1 - Mohd Jibrail (baru)
... *Pertahanan
17 - V.Thirumurugan (baru)
6 - Syazwan Roslan
24 - Hisyamuddin
13 - Rafael Souza (baru)
5 - Shahrom Kalam
11 - Khairi Kiman (baru)
19 - Mohd Noor Hazrul
*Tengah
21 - Nazri Kamal
23 - S.Chanturu (baru)
18 - M.Sivakumar (baru)
8 - Shahrulnizam (K)
4 - Mohd Nasir (Presiden)
20 - Rafiuddin Roddin
3 - M.Yoganathan (Presiden)
15 - Yong Kuong Yong (baru)
*Penyerang
12 - Mohd Failee
7 - Azlan Ismail (baru)
14 - Hadi Yahya (baru)
10 - Karim Rouani (baru)
 
 
Sekarang ni.Boleh tak aku nak berangan. Messi jarung jersi Perak. Boleh la.Boleh la kan...

No comments:

Post a Comment