Mari join..:)

Monday, January 7, 2013

Petanda awal.

 
Petanda petanda sudah muncul. OhMyGod. Takut takut. Adakah hasil seperti yang kuharapkan?
 
 
Walaupun stok dah sampai petang Khamis tu. Tapi aku tak sempat nak makan. Maklumlah dok umah Fizah maka makan pun ikut time dia la. Dia tak kuat makan macam aku.Sobs.
 
 
Sabtu kot baru aku makan. Sabtu pagi. Pagi tu kami memasak best sikit. Abang dia pegi beli roti canai. Pastu Fizah buat roti canai goreng bersama telur dan bawang. Sedap. Cara masak senang je. Potong bawang besar sebijik. Hiris hiris la. Telur 2 bijik kot. Bergantung dengan kuantiti roti canai la. Sikit buh sikit telur.Banyak buh banyak la telur. Tumis bawang pastu buh roti canai. Pastu masuk telur. And last buh garam sikit. Hasil.Perghh. Aku pulak masak murtabak megi. Yang tu lagi senang. Rendam megi dalam air panas. Toskan. Gaul dengan perencah megi kari dengan telur 2 bijik. Gaul sebati. Masuk dalam kuali. Perghh lagi.
 
 
Habis makan.Baru leh makan VCOA. Hurmm.Manis ja rasanya. Kira senang la nak telan.
 
 
Oh. Satu lagi.
 
 
Makan benda kecantikan ni,ada satu benda yang wajib diperhatikan. Adakah anda poo poo. Jika tidak, maksudnya kurang berkesan la. Sebab kalau sistem poo poo anda sihat,anda lebih cantik daripada masa anda jarang poo poo.Paham kan maksud poo poo apa.Hihi. 
 
 
Petanda awal yang ku maksudkan pasal poo poo la. Rasa macam nak je.Hihi.Malu siot bagitau orang. Sorok muka bawah kain la.
 
 

No comments:

Post a Comment