Mari join..:)

Friday, January 4, 2013

Perbezaan kurus dan gemuk.

Gemuk.
 
 
 
 

Kurus.
 
 
 
Member yang dah lama tak jumpa pastu sekarang baru jumpa, mesti mempersoalkan kekurusan aku. Ayat macam aku artis kan.Poyoooo. 
 
 
 
Kawan sekolah: Ko ni dari sekolah kecik. Takde beza.
Aku: Masa matrik ngan U dulu aku gemok.
Kawan sekolah: Mana bukti?Tunjuk sikit.
 
 
Kawan Unimas: Weh, asal ko kurus sangat ni?Macam tinggal tulang dah aku tengok.
Aku: Entah.
 
 
Kawan Honda: Weh, hang kerja sekarang teruk sangat ka awat yang hang kurus sangat nih?
Aku: Ya ka?
 
 
 
Aku rasa sama ja. Tang muka takde beza langsung. Cuma dulu aku parut-jerawatless.

No comments:

Post a Comment