Mari join..:)

Tuesday, January 22, 2013

Perak vs Selangor.Ayah vs Mak.

Dari kecik lagi.Kalau Perak lawam Selangor je. Kami akan cakap ayah lawan mak. Mak ayah aku bukanlah peminat bola sepak sangat. Tapi kalau dua team ni bertembung je. Memang ni la perumpamaannya.

Dulu masa kecik Selangor kuat gila.Aku siap rajin nyanyi lagu dia. Merah Kuning Lambang Kebanggaan..tu je aku ingat.Haha

Perak pun kuat jugak.Masa aku sekolah menengah dulu kami selalu dapat cuti.Sekolah dekat ngan stadium lak tu.Berapa gol yang Perak sumbat pun kami leh kira dari sekolah.Tak payah tengok pun.hihi

Dulu aku siap leh sebut nama semua pemain Perak.Khalid Jamlus.Indraputra. Keita Mandjou.Sekarang ni.Aku ingat Farizal Marlias je.pastu import ada Karim apetah tu.Teruk dah pengetahuan bola aku.Dah lama tak tengok.

Oh ye.Fadhli Shas,awak tak nak masuk team Perak?

No comments:

Post a Comment