Mari join..:)

Monday, January 14, 2013

Me and skirt labuh


Aku dok teringin la nak pakai skirt labuh.Sebab rasa boring dah pakai seluar. Dulu pakai uniform takpela pakai apa pun gi kerja. Sebab pastu kena tukar gak bila sampai kilang.Masa Canon lagi senang.Dari rumah dah pakai uniform. Tapi sekarang. Mula kena fikir.OMG.


Aku suka kaler ni.Tapi aku nak pakai ngan baju apa.Aku kurang baju ladies..-.-"
 
 
Aku suka kaler soft pink. Orang berketinggian 148 cm elok tak pakai ni? Suggestion please.
 
 
I love purple.  I love pink.I love this combination!
 
 
I love orange.Hoho semua pun like.
 
 
 
Skirt-skirt ni semua boleh dibeli ya kawan-kawan. Boleh tempah dengan saya sekarang.
 
 
 
 
 
Bagi details eh.
 
Nama
Alamat
No. telefon
Item yang nak dipesan
Kuantiti
 
 
 
Harga dari RM49 ke RM55.


 
 

No comments:

Post a Comment