Mari join..:)

Friday, January 11, 2013

Mari Cuba Rendaman Kaki Elektrik.

  
Malam semalam yang aku konon kononnya nak berehat kat rumah tu tak jadi. 7.30 camtu mak cik telefon tanya nak join pegi rendam kaki ke tak. Mestilah on kan. Matlamat Januari 2013 tu.
 
 
Setelah berusaha keras untuk pakai Pashmina baru beli kat uptown perda bulan lepas
 
 
 
Excited customer.
 
 
Penulis. Parut luka masih ada. Kat "dalam" bekas plastik tu ada 2 plate.Aku rasa tu la yang bertindak balas dengan kaki untuk "menarik" kotoran dari dalam badan. Sebab dia suruh aku letak kaki bagi kena dengan plastik tu. Rendam selama 30 minit.
 
Usya hasil customer sebelah.
 
Tokey menerangkan pada customer tentang hasil rendaman customer tersebut.
 
 
 Power source. 
 
Customers.
 
Customers lagi. Ayong tengok apetah. 
Pakcik makcik buat-buat boring tunggu.
 
 
Pekerja (adik tokey) memasukkan garam ke dalam air rendaman.
 
 
Pakcik sibuk menilik hasilnya, makcik sibuk bercakap dengan kak Ilah.
 
 
 
Hasil aku.
 
 

Tokey.
 
Makcik Pakcik.
 
Yang tengah tu Ayong punya. 
 
 
 

Aku adalah customer ke-285 diorang.
 
 
Jemputla datang sini eh..:)
RM10 aje..
 
 
 
 
 
Peringatan: Orang yang ada besi di dalam badan tidak boleh mencuba teknik ini...
 
 
 
P/s: Yeay! Satu matlamat sudah selesai. Ada 4 lagi.Yuuhuu 
 
 

No comments:

Post a Comment