Mari join..:)

Thursday, January 17, 2013

Lagu tema drama Ruby.by Drama. (Cerita Dia)

Sempurna..
Cerita yang tak sempurna
Apakah alasannya
Siapakah dihatinya..
Bahasaku
Mungkin tidak seindah
Lafaz kata pujangga
Namun ku bersumpah...
Relaku tunggu jawapanmu..
Masihkah aku ada di hatimu..
Saat ini...
Biar tubuhku kan terpaku
Biar jasadku tak bernyawa lagi..
Sampai nanti..
 
 
 
Aku dah lama layan lagu ni. Dulu kan ada X fm kan. Dia mainkan lagu lagu indie ni.Kira agak fresh la lagu ni masa tu. Sekarang radio tu dah takde dah.Sedih..+_+
 
 
 
Aku ingat lagi aku dok nyanyi lagu tu kat opis.siap ajar yazid lirik ngan rentak dia.Maklumla yazid ni lenggok nasyid sikit.Lagu rock leh jadi macam lagu nasyid kalau dia yang nyanyi.Pastu suka wat lirik sendiri.Awek dia yang dah jadi bini dia sekarang ni pun stress.Siap suh dia masuk rancangan Sila Lupa Lirik.Haha.
 
 
Lagu ni kalau tak silap aku masuk separuh akhir Juara Lagu kan.Pergh terbaik.Sekarang pulak jadi lagu tema drama TV3.Memang masyuk la sekarang.Gemok yang selalu bolayan masa aku dok pasang lagu ni dulu pun sekarang dah mula layan.Eleh lambatlah you..;p
 
 
Merenung liriknya.Adakah penantian akan berakhir dengan kebahagiaan?Kita tunggu.
 
 
 
 

4 comments:

  1. Panjang citer...tajuk lagu ni pon xbagi...

    ReplyDelete
  2. maaf. tajuknya CERITA DIA. Penyanyi Drama Band.


    Sori eh...:)

    ReplyDelete
  3. hahaha tu pun x tau

    ReplyDelete