Mari join..:)

Sunday, January 13, 2013

I love Vespa.

Malam semalam aku tertengok Skuad Pasar Malam kat TV9. Diorang buat kat Ipoh. Apa yang buat aku tak tukar siaran lain ialah Nas-T dan sebab ipoh.hehe.
 
Tak lama pas diorang bebel bebel tu,ada abang bawak vespa lalu dan singgah. Perghh.You caught my interest man.
 
Pastu sebenarnya brader vespa tu memang tetamu khas la.buat buat macam motor rosak je.cesss
 
Aku teringat sekali tu aku balik kampung aku terserempak dengan geng vespa masa isi minyak kat rnr gunung semanggol. Aku mesej Gemok.
 
"Tersrmpk geng vespa ms isi minyk kt semanggol.suke suke"
 
Siap buat status kat FB.
 
Gemok reply,
"Vespa pun pakai minyak 2T macam 125."
 
Hmm Punahlah harapan nak naik vespa pakai baju pengantin..-.-"
 
Beberapa hari pastu. Dia mesej aku.
 
"Mael ada Vespa.Nak tukar suka sama suka dengan dia.Huda kan suka sangat."
 
 
Hoho.Ada harapan..*wink wink*
 
 

No comments:

Post a Comment