Mari join..:)

Saturday, January 12, 2013

Bila balik kampung.

Pagi semalam aku sampai kampung pukul 7.10pagi. Aku sempat tidur kat rnr bukit gantang sebab ngantok sangat.Bawak kete pun dah mengelewor.

Sampai umah aku terus tidur atas sofa. Kol 9 lebih mak aku kejut suruh bawak gi pasar pagi Chenderong balai.Pening..-.-

Sampai pasar beli beli barang sume mak suh balik kat kete dulu bawak ikan.Mak nak beli sayur. Aku ngan adik kecik aku sempat singgah gerai bergerak beli jajan.Terdwngar perbualan makcik makcik.

Tak pergi ke tengok UMNO tu.

Malas la aku.Harga barang pun dok naik je.

Alah UMNO ke ape ke harga barang naik juge.

Aku sengih je dengar.Ye makcik,saya pun setuju apa makcik cakap tu. Yang orang kate dia bole turunkan harga barang tu memang menipu. Mustahil.

No comments:

Post a Comment