Mari join..:)

Saturday, January 19, 2013

Artis aku minat zaman kecik.

Masa kecik dulu aku ada minat beberapa orang artis ni.Agak fanatik juga. Lets check it out.

1.Amy Mastura

Aku ada cite kot dulu aku gila gila minat Amy.Lagu dia dulu top kot.Macam dalam carta Muzik Muzik tu,dari nombor 1-10, 3 lagu dia ja.

Sampai aku buh nama Amy Mastura kat ruangan nama kat buku tulis sekolah KAFA.Pastu hantar kat Ustazah Kamariah. Pastu Fauzi yang kena passkan buku kat semua orang pergi tanya Ustazah. Pastu Ustazah tanya sapa punya buku tulis Amy Mastura ni? Segannya..-.-

Aku ingat lagi.Masa tu gigi tak berapa penuh.Pastu mak aku ejek aku Amy Mastura rongak.Sobs..+_+

2.Feminin.

Aku rasa diorang ni fenomena kot dulu.Sapa tak minat memang pelik la rasanya.Tapi tak la fanatik sangat sebenarnya.

3.Rock Kapak

Haa yang ni memang tak dapat disangkal lagi.Aku layan je sume lagu rock kapak. Nak kata tau sume lagu tak la. Tapi kalau lagu yang femes femes tu aku leh je nyanyi.

Dulu sekolah menengah. Aku suka buat gaya main drum.Entah nape memang minat buat camtu.Member aku Ulfa kate muka aku memang sesuai buat camtu.Muka ganas kot..=.="

Kalau sape penah gi karaoke dengan aku diorang taw la aku selalu nyanyi lagu apa.Lagu wajib aku lagu Nurani nyanyian Kristal. Pastu lagu Stings,Wings pun ada gak.Tapi gi karok xbestla rock sangat ye dak. So nyanyi lagu Siti Nurhaliza la..hehe..

To be continued.Ada sape sape nak share story?

No comments:

Post a Comment