Mari join..:)

Friday, December 28, 2012

Wasiat bapa.


Tadi kawan baikku Fizah call. Dia bagitau dia dah ada kat umah dia kat Sungai Petani nun.
 
 
Heran. 
 
 
Katanya nak ajak aku tido umah dia pastu nak keluar sesama esok. Tapi tetiba balik awal.
 
 
 
Rupanya...
 
 
 
Ayah dia sakit. Malam tadi dah nazak.Adik dan mak dia call malam tadi suruh balik.
 
 
 
Dia cakap dengan aku
Fizah: Datangla umah aku malam ni.Aku buat bacaan Yassin.
Aku: Alamak. Kaki aku sakit. Camne nak gi sana...Lagipun aku tak leh baca
Fizah: Hang datang cuci pinggan dahla
Aku: Suh la kak ipaq hang cuci.
Fizah: Abang aku mana de sesapa.Ke adik ipaq?
Aku: Mane-mane lah.
Fizah:Weh,aku sedihla. Ayah aku cakap,"Abah sedihla takde anak abah yang dah atau nak kawin"
 
 
 
Sian pakcik.
 
 
 
Aku bagi cadangan kat Fizah,
 
 
"Hang post je kat group Facebook budak Taayah- Sapa nak kawen dengan abang aku"
 
 
Fizah: Oo..pastu budak Taayah la jadi kak ipaq aku?
Aku: Ok ape hang dah kenai..;)
 
 
 
 
Sian Fizah. Sian pakcik Shaharuddin.
 
 
 

No comments:

Post a Comment