Mari join..:)

Thursday, December 6, 2012

Perempuan cakap banyak.

Kalau tengok entri entri aku boleh katakan semuanya panjang panjang. Sampai berpino mate tengoknye. Aku suka baca entri blog yang panjang maka assume suma orang pun suka haha. Tak la. Sebab bila tulis pendek rasa macam kosong sangat je.hurmm..

Tapi kan,kadang kadang entri aku ni ada yang ceritanya berulang. Tajuk lain tapi isi ada yang sama. Huhu maafkanlah diriku. Maklumlah ada setahun lebih aku tak bukak blog maka lupa ingatan dah...nak baca entri lama rasa macam sadis pulak baca blog sendiri orang lain takde yang baca hehe..

Aku memang banyak cakap dan kengkadang sedar ada time yang aku rajin sangat bercerita lebih lebih lagi lepas balik dari cuti panjang dan orang rimas. Aku kan sensitif maka aku cepat sedar bila orang tak puas hati ke tak suka aku ke. Maaf ye kawan2..

Diharapkan terimalah saya seadanya dan tegurlah saya bila saya melampau..:)

No comments:

Post a Comment