Mari join..:)

Friday, December 28, 2012

Kena test dengan mak mertua.

 
Semalam kat gerai kan. Lupakan pasal kaki yang sakit itu. Kena test dengan mak mertua.
 
 
Dia pergi gerai depan sebab tak de customer. Dan dia pun nak borak borak sambil korek maklumat pasal peluang niaga dekat kilang sebab tak larat nak niaga macam sekarang ni.
 
 
Lepas tu...
 
 
Customer datang...
 
 
Aku layan jela potong potong kuih semua. Gigil tangan aku. Aku tak suka orang tengok aku wat keja sebenarnya. Dari tau terus jadi tak tau. Entah camne rupa la aku potong kuih semua tu.
 
 
Sampai la tetibe ada customer mintak air bungkus. Kalau buh dalam cawan aku ok je.Tak susah pun. Tapi bab bungkus ikat tepi aku lemah sikit. Tang masuk air ok. Tang ikat tu yang tak boleh. Confirm berterabur nanti. Jadi aku gamit mak cik.Hehe
 
 
Lepas tu makcik duduk sebelah aku tak pergi merantau dah.Aku cakap la, "tadi potong kentang tu macam ape je. Potong tauhu takpe senang je.Hehe"
 
 
Pastu makcik cakap ape tau.
 
 
 
"Nampak dah tadi. Tapi saja ja biar nak tengok Huda buat."
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

No comments:

Post a Comment