Mari join..:)

Friday, December 28, 2012

Jumaat Jiwang.

 
"Don't choose the better guy. Choose the guy that's gonna make you a better girl.”
 
 
Quote dapat daripada blog si cantik ini. Dah curi quote orang dan dan nak puji. Takla, ikhlas ni. Betul.
 
 
Kalau tanya pompuan yang dilamun cinta, mesti diorang cakap pakwe diorang membuatkan diorang rasa lebih bersemangat nak hidup, rasa lebih cantik, rasa hidup lebih indah la dan memacam lagi. Pastu diorang buat kita tahu apa yang bagus tentang diri kita (kalau tak,takkanla dia nak kat kiteeee kannnn), apa yang kita kena buat untuk jadi lebih baik.
 
 
Ada quote lain lagi,
 
 
You don't have to be everything to everyone; you just have to be something to someone...
 
 
Haa, mood jiwang petang Jumaat ni.
 
 
Maksud quote ni, asalkan kita ni istimewa bagi seseorang cukupla. Sebagai perempuan, kalau nak kawin sebaiknya lelaki yang lebih sayangkan kita dari kita sayang dia. Jadi lelaki kena la berusaha bersungguh-sungguh kalau nak sorang pompuan tu. Pompuan buat endah tak endah sebab nak test je.Atau sebab dah ada yang punya. Tu ja. Jadi jangan cepat menyerah.Cey tetiba ayat pakar motivasi.Tadi bomba.
 
 
Dan pompuan,kalau lelaki tu layan ala ala kadar je baik jangan berharap langsung. Kalau nampak dia bersungguh sungguh tu baru boleh berharap okey. Peringatan untuk diri sendiri juga ni.
 
 
 
Sometimes I run, sometimes..Sometimes I hide, Sometimes I'm scared of you..But all I really want is to hold you tight...
 
 
Haa ni bukan quote jiwang sebenarnya.Tapi lirik lagu Britney Spears.Aku suka lirik lagu ni. Sebab sama dengan aku. Aku memang payah nak terima orang kan. (tetibe promot diri) Jadi kalau aku boleh baik ngan sorang laki tu,maksudnya laki tu jenis sabar la. Aku malas malas nak layan orang sebenarnya. Hari pertama ok. Masuk hari kedua aku mula malas. Pastu aku diam terus. Kalau dalam seminggu ke 2 minggu ke, dia cari aku lagi lepas tu baru la aku layan dia ok.Aku perlu masa. Boleh tak camtu? Huhu
 
 
 
Breaking heart seems funny to the one who never know what is love but seems a disaster who really knows what is love !
 
 
Truely agree.Dulu aku dok dengar kes orang putus cinta. Aku fikir "ape ade hal". Pastu masa aku kena baru taw. Padan muka diri sendiri.
 
 
Treat her like a princess.
Nothing more nothing less.
 
 
I wish so.

1 comment: