Mari join..:)

Monday, December 17, 2012

Dear Kak Nurul.part 2



Huhu..entri untuk kak nurul lagi..
 
 
 
Eleh yela tu..Mana la tau kan..Lepas saya resign kan dah jadi bestfren dengan diorang.Tak mustahil kan.. Baru nak suh kak Nurul nyanyi lagu jejaka idaman kat dia.Dia nak sangat awek nyanyi kat dia.Hehe
 
 
Raja Ema:Jejaka Idaman
 
 
Ala haritu turun dah shah alam. Sebab masa tu nak pegi kenduri kat Jengka dengan pakcik makcik. Sehari sebelum g Pahang tu sempat pegi rumah sewa lama tengok keta kak Kuna takde pun so tak jadi la singgah.Huhu lain kali eh kot kot ada rezeki nak keja sana balik. Dok cari ni..hehe..
 
 
 kem salam..^_^
 
 

1 comment:

  1. serius ni nak kem salam?
    baiklah..
    i'll send the regards to him..

    check your yahoo mail inbox :)

    ReplyDelete