Mari join..:)

Thursday, December 27, 2012

Hari malang. Bad day.

Pagi tadi aku terjaga jam 6.30 disebabkan bunyi mesej. Bukan mesej berbunyi camni:

 
I wish I got this every morning.Huhu
 
 
Tapi bukan. Mesej yang kurang best la.Takleh nak cite kat sini.
 
Dan lepas tu, aku tak leh nak tido balik.Aku cuti hari ni jadi pepahamla kan bangun lambat.Aku dok fikir today is going to be my bad day.Pastu aku terjaga 7.45a.m dan terus meloncat nak bersiap g kerja. Ya,instinct tepat.
 
 
First, aku lewat.
 
 
Second, harini dah buat salah punya banyak. Just one day after I got confirmation letter.
 
 
Third, bad tudung day.
 
 
Fourth, kaki kena benda ni:
 
 
 
 
 
Kena hempap bahagian muncung tu. Bayangkan kesakitan dia. Rasa nak claim SOCSO je.
 
 
Fifth, kredit habis dan tak leh nak topup pulak.
 
 
Sixth, tak tahu lagi. Tapi aku nervous nak drive ni. Haritu aku eksiden kat Penang masa takde kredit la. Memang selalu jadi pape bila takde kredit atau battery low.
 
 
Jadi camne ni? Camna aku nak balik?
 
 
 
 

No comments:

Post a Comment