Mari join..:)

Tuesday, December 25, 2012

Gelagat lelaki kaya.

Sepanjang duduk duduk di gerai ni, ada gelagat lelaki kaya yang dapat diperhatikan di kawasan perumahan yang menempatkan banyak pekerja asing. Mulanya aku tak perasan. Fikiran suci kononnya.Heheh. Tapi Makcik Normah yang bagitau. Dia cakap kalau nampak lelaki pakai keta besar macam Merz ke,BMW ke, Camry ke,keta besor le, dok pusing pusing sengsorang je,tengah cari pompuan la tu. nanti ada la pompuan asing yang cun cun gak datang dan dibawak pergi. Pergi mana tak taulah. Haih. Lelaki tu satu hal, tapi kalau bertepuk sebelah tangan tak berbunyi kan. Apa nak jadi. Tapi lelaki ni bukan beragama Islam la. Pompuan tu jela yang mungkin beragama Islam.Tapi tak fikir dosa pahala. Dapat duit cukuplah. Dunia dunia...

No comments:

Post a Comment