Mari join..:)

Wednesday, December 26, 2012

Dipaksa post azam tahun baru.

Aku de sorang membe ni. Laki la kisahnye. Dia dok berdebat dengan aku pasal pompuan. Materialistik vs sederhana.

Dia cakap suma pompuan suka makan tempat standard ja. Aku cakap, aku jenis suka makan warung or mamak je.Tak suka sangat nandos ke kenny rogers ke ni. Dia tak puas hati.

Pastu pagi tadi,dia bagitau aku. Ada sorang membe pompuan dia buat status azam tahun baru. Siap tag nama aku kat komen status tu. Pompuan tu aku tak kenal pun dan tak masuk dalam friendlist aku. Azam dia banyak. Tapi salah satunya NAK CARI LAKI KAYA.

Jadinya...

Dia suruh aku post azam tahun baru gak. Untuk membuktikan aku tak sama dengan pompuan pompuan lain.

Jadi aku post.

Nurul Huda Zulkifli Chae-rin

(dipaksa buat status)

Azam tahun baru:

Nak kembongkan poket,nak berat 45kg,nak jadi anak dan kakak yang baik,jadi makhluk yang baik,nakcaricalonsuamiyangmenyayangidiriinitakmahuyangkaya. ok puas hati?

Haa begitulah bunyinya. Sila ambil perhatian azam terakhir tu eh. Terpaksa buat buat space rosak sebab segan takut orang ingat desperate nak berlaki.Padahal cuma sebab debat bod kami ja buat cenggini.hehe. Biarlah orang nak cakap apa. Aku orang kampung.Sesuai dengan orang kampung jugak. Enggang sama enggang,pipit sama pipit. Apa masalahnya?


No comments:

Post a Comment