Mari join..:)

Wednesday, December 5, 2012

Cakap lucah.

Sejak aku bekerja secara tetap (exclude Sharp), lelaki2 di tempat kerja memang suka sembang benda "rumah tangga" tak kisahla yang bujang atau sudah berkahwin. Disebabkan persekitaran kerja aku memang 80% kot lelaki, jadi memang tak dapat nak elak la perkara ini.


 

 

Aku memang alergik dengar benda camni. Sebab aku kan berfikiran suci dan naif gitu. Jadi bila orang dok bercerita, aku akan lari atau kalau tak dapat nak lari, buat buat tak dengar je. Dan diorang lagi "galak" bercerita sebab nak kasi aku dengar. Sungguh kurang sopan di situ.-.-



Tempat kerja kedua selepas di situ pulak, lelaki Melayu agak kurang. Banyak warga asing je. Maka kuranglah perkara ini berlaku. Tetapi, lelaki Melayu yang tinggal tu pulak, adoi mak. Tangan boleh naik ke badan ye. Walaupun tak sampai kes raba, tapi usik telinga ka pegang tangan sukati. Mana tak aku naik angin.







 
 
 
Say NO to cakap lucah.
 
 
 
 
 
 
 
 


No comments:

Post a Comment