Mari join..:)

Friday, December 21, 2012

Busy.

Huhu. Sekarang baru dapat menulis blog. Last post pun malam tadi pukul 9 lebih pakai henfon je. Sepanjang pagi ni aku dok apply kerja. Sampai Jobstreet cakap application dah sampai limit. Kalau nak mintak keja lagi, tunggu bulan depan ye. Hoho
 
 
 
 
 
 
 
 
Masa aku benti Sharp dulu, mak aku dah pesan supaya jangan lompat lompat kerja.Nanti orang ingat jenis tak setia pada tempat kerja kan. Aku ikut. Tapi disebabkan suatu alasan, aku benti jugak dari Honda. Tapi di luar pengetahuan mak ayah masa tu. Tapi sebab pak long aku nampak kat Facebook aku tulis pasal hari terakhir bekerja, dia yang bagitau mak aku. Hoho tak pandai simpan rahsia sendiri aku ni.Sob sob.
 
 
 
Sekarang ni aku tekad nak duduk lama sikit. Tapi gaji pulak hurmm..mengecewakan sikit.Tu je masalahnya pun.Dan aku rasa rugi pulak degree aku tu sebab kerja yang takda kaitan langsung. Memangla kalau kerja kilang elektronik pun takdela pakai sangat pun apa yang kita belajar dulu. Tapi ni, menimbulkan masalah tau. Bos siap cakap "oh you belajar elektronik kan dulu patutla.." So rasa terhina sikit.Huhu
 
 
 
Doakanla eh I dapat kerja yang serasi di jiwa. Nak lagi bagus, aku yang menciptakan peluang kerja untuk orang lain.Huhu.xoxo
 
 
 
 
 
 

No comments:

Post a Comment