Mari join..:)

Thursday, December 20, 2012

Beza menulis dengan bercakap.

Ade membe aku cakap ngan aku. Dia kata masa matrik (kami sekelas) aku nampak macam pompuan biase je. Takde istimewa atau pelik. Pastu dia cakap lagi. For fun laki malas layan pompuan pendiam ni. Hoho rupanya.

Kalau baca blog ni mesti ada orang pikir aku banyak cakap. Ataupun attention seeker. ala aku tau lah apa ada dalam fikiran orang ni.aku pun manusia kan.hehe. tapi kenapa orang kata aku pendiam???aku memang pendiam ke...

aku sedar yang aku ni tak banyak topik perbualan. masa keja honda kan. membe suma laki kan. depa dok sembang pasal keta. civic mugen la murano la. jadi aku selalu dengaaarrr je. tapi kalau ngan yazid best.sebab aku selalu tanya "yang mane weh"  dan dia akan tunjuk. memang pakcik yang baik.huhu. sembang ngan pompuan masa honda biasanya gosip je.aku sebenarnya bosan ngan topik camni.sebab aku akan pikir kat belakang aku depa ni kutuk aku camne la ka. walaupun aku sedar aku ni takde ape untuk dikutukkan.

bila menulis macam macam aku citer kan. aku suka orang ni la. aku tak suka minah sebelah meja lah. sebab aku tak pandai express myself guna mulut kot.cakap pun asyik silap je.haha

aku jenis susah mulakan  perbualan. sebab tu aku suka sembang dengan orang yang pandai initiate perbualan. pastu memang aku bole melayan dia sampai pagi. percayalah. aku biasa tidur lambat sebab melayan kawan bercerita. ngan makcik makcik pun aku bole layan taw sekarang ni. Tak caya tanya mak Gemok. huhu (haih. Gemok lagi.)

Mujurlah aku tak kenal ngan orang kaya kaya ni kan. diorang kan selalu ada event bagai. aku mana la layak. jadi tukang bagi air bolehhh. haha tammat.






No comments:

Post a Comment