Mari join..:)

Thursday, December 13, 2012

ada secret admirer la...^_^



Huhu takde maknenye diriku mempunyai secret admirer (bagaimanapun pernah berharap begitu.Hasil daripada banyak baca novel la ni..hehe) tapi terkejut juga mempunyai silent reader.Huhu.. 
 
 
Sebenarnya reader ni bukanlah orang yang aku tak kenal.Dia adalah bekas colleague masa kat Sharp dulu. Ala yang aku kerja 2 minggu je tu.Hehe.
 
Dear Kak Nurul,
 
I miss u!! Sharp also!! I do appreciate your advice. Tapi susahla.:(
 
 
 
Tapi saya ada satu penyelesaian.Yang baik punya...
 
 
 
Hero saya dulu tu dah berpunya?
 
 
 

1 comment:

  1. muahahaha..
    budak ni mmg nak kene lempang..
    skrg cakap, nak kene kat pipi kiri or kanan..

    come on..
    let it be..
    hero awak tu dah jadi hero saye ;P...muahahaha..

    ReplyDelete