Mari join..:)

Wednesday, October 10, 2012

my comeback.

Euw.macam artis lama tiba-tiba muncul nak buat comeback.stail baru.suara baru.album baru. ok lah. kirenye kat blog ni I artis la kan.takkanlah blog I tapi orang lain yang jadi watak utama?wah ini sudah lebeyyyy...(tak puas hati tibe tibe) haha itu tidak mungkin.biarlah aku digelar capub (cari publisiti) or gile glemer di blog sendiri.tak suke takyah bace lah kan...kan... hmm.jam dah 1.41 p.m tapi takde mesej diterima lagi.haih.dari dulu sampai sekarang jadi penunggu yang setia. entah sampai bila...

Dalam umur aku yang dah 24 tahun 9 bulan ni..aku rasa kadangkala sudah matang.tapi kadangkala macam pompuan dah menopaus pon ada.dan kadangkala pula macam bayi.huhu...semua perasaan bercampur baur ini datang dari satu sumber sahaja.dari orang yang aku dok tunggu mesej nya lah tu. bunyi macam mesej yang leh bagi orang sejuta ringgit je kan?hehe.kadang2 cuma satu patah kata sahaja.tapi boleh memberi kesan.hmm.kesian kan aku ni?tapi ada pendapat dari seorang kenalan aku mengatakan, mungkin aku dalam proses menuju alam kematangan sebab tu lah aku punya emosi tidak stabil.sebab ya,perempuan memang akan berada dalam ketidakseimbangan emosi sekali sebulan.tapi bila aku check balik, ya itu bukan masa berkenaan.jadi,teori sekali sebulan itu tidak boleh diterima dalam kamus hidup Udez.

Satu saja nasihat aku kepada orang di luar sana, JUST BE YOURSELF. aku sedar aku tidak sempurna. aku banyak sangat kekurangan yang aku sendiri takleh terima.ini kan pulak die yang cuma manusia biasa lagilah sukar nak terima. tapi itu saja boleh buat aku gembira.jadi diri aku sendiri.berubah itu penting.tapi jangan paksa diri.lakukan secara perlahan lahan nescaya hasilnya akan lebih baik.


p/s: saya mahu bahagia.

2 comments: