Mari join..:)

Wednesday, October 10, 2012

hai!hai! dan hai! lagi

sori lah kepada pembaca-pembaca dan pengikut pengikut udez (jikalau ada) kerana menyepi sungguh lama.rasanya lebih setahun dah. sebab yang aku ingat last aku update ialah masa I baru bekerja di Penang.Company?dirahsiakan.lagipun saya sudah berhenti dari sana lebih kurang 7bulan yang lalu. kenapa berhenti?oh.itu tidak penting.saya penat menyingkap masa lalu saya itu. apa-apa pun, sekarang saya berada di tempat baru.Masih di Penang,tapi tempat berbeza.kerjaya juga berbeza. takpelah.janji hati gembira.(sambil tengok henset,kenapa kau tak menerima mesej lagi sekarang dah pukul berapa???) ok lah.just nak cakap triple hai! sebab pasni I akan aktif balik..dengan cerita yang lebih dewasa (sangat berharap sudah lebih matang dari dulu walaupun rasanya same jek..;p) dan mungkin lebih menarik.ok itu tak janji. but I'll TRY MY BEST. hehe bye.

No comments:

Post a Comment