Mari join..:)

Wednesday, May 18, 2011

ciri2 lelaki idaman..rupenyeeeee

mase aku muda2,ciri lelaki idaman aku macam dia:








err..xpayahla tunjuk.(sape dah kenal aku lame taula sape aku nak tunjuk.ye aku tau,die dah kawen dan ber anak.baik baik)




nak dijadikan cerita,sekarang ni aku memang minat korean guy.siap penah cakap ngan mak ayah aku,nanti mak ayah dapat menantu korea.padahal sorang korea pun tak kenal.huhu.


mase balik baru ni,dalam kete.

mak:xde ke orang kat H**** tu yang kamu berkenan?
aku:takdela mak.tapi kan,ade sorang mamat cina ni.orang selalu tengok.tapi kan mak,kawan2 uda selalu kutuk dia cakap tak mandi la,buang air tak basuhla,tak sunat la.
mak:ala mane tau.sekarang ni diorang pun sunat,mandi,basuh bila buang air.
aku:tula.tapi kan mak,die tu macam manje je.pegi balik keje mak ayah die anta.orang pun tak macam tu.
mak:o yeke.mak dulu pun,suke orang putih macam cina.yang mata sepet,lagila mak suke.
aku:eh uda terbalik.uda suke yang hitam manis.kalau putih macam perempuanla mak..macam adik2(sambil tunjuk kat adik)
mak:adik mane putih.hitam le ni.
aku:yela,tapi orang tak minatla orang putih....






monolog dalaman aku:
'patutla aku minat korea.menurun dari mak rupenye.'

pastu...
'mak minat chinese look,tapi dapat mamak-look.aku minat si hitam manis,dapat chinese look kot.ngeh ngeh ngeh'

No comments:

Post a Comment