Mari join..:)

Thursday, December 23, 2010

ko aniaya orang,ko tak ingat dosa pahala ke?

aku heran dengan manusia ni.pantang nampak orang senang sikit ke,lebih sikit mulalah nak berfikiran jahat.tak boleh ke just rasa nak upgrade diri sendiri jadi lebih baik ke or tumpang hepi.ni dengki tak tentu pasal.dah tu,sibuk pulak nak gi bomoh nak kenakan orang.korang sedar tak,korang dah kire syirik.syirik means korang dah murtad tahu.ni,dahla yang buat tu antara orang paling alim kat kampung tu.pastu nak dengki pasal jawatan lak tu.sampai satu keluarga aku kena.yang paling tak patut,adik aku paling kecik tu pon kene.ko ingat,sekarang ko selamat,kat akhirat nanti selamat gak ke?ko tak takut ALLAH ke?pade yang suke aniaya orang tu,tolongla taubat.ingat muda tak boleh mati ke.

No comments:

Post a Comment