Mari join..:)

Friday, July 16, 2010

result showdown 2010

sape tengok showdown semalam angkat tangan!sorila lambat hapdet pasal showdown.bukan ape,malas pulak nak online malam2.jadinye nak diringkaskan cerite, wakaka kalah menang.aku menganggap keputusan ni berat sebelah sebab beberapa sebab:

1.sistem voting
yela,dah pakai vote kan.sah2 la grup tu menang.semua orang tau diorang ada berapa banyak fan.jadi kalau semua tu vote sorang singgit pon dah boleh menang dah grup tu.ok memangla orang akan cakap,sebab diorang bagus la diorang banyak fan.tapi yang popular tak semestinya terbaik kan.manala tau,kalau tak pakai vote floor fever yang akan menang.who knows, rite?

2.reaksi juri
lepas keputusan diumumkan,kamera ada la lalu depan muka juri.mase tu tengok juri muka tak berperasaan je.lebih2 lagi joe flizzow.segaris senyuman pon tadak.jadinye,aku assume mungkin dalam hati diorang cakap, huh.result tak sepatutnya camni.ok memang grup yang menang tu bagus,dan ade gak la yang aku enjoy tengok.tapi yang lain tu bagus gak kan...

ok itulah pendapat aku.pendapat je ok?pada pihak tertentu jangan kecik hati pulak sampai nak saman..relakla dah menang kan..macam aku cakap tadi,diorang bagus gak.tapi macam diorang senang sangat je menang.macam takde cabaran sebab tiap2 minggu diorang cuma terima "bagus,great,creative and so on" so macam tak berapa thrill la..tak macam kritikan mase one in a million ke..yang ade up,down..anyway, dah habis showdown minggu depan layan cite welcome to rail world plak..macam best je..kot?


p/s:sedih tengok khenobu semalam..

2 comments:

  1. Ha2 aku tgk kat fb pon ramai x puas hati...tp nak wat cane, dah sistem undian camtu mmgla result pon unexpected...tp floor fever mmg bgs, neat n creative, x lupe gbc pon ok gak

    ReplyDelete
  2. hmm tula..tp bukan unexpected tu..sbb floor fever wpon bagus tp slalu dpt bottom 4..yang menang tu pulak,memang selalu dapat vote highest.so memang expected la..kalo pakai juri barula unexpected..

    ReplyDelete