Mari join..:)

Tuesday, July 13, 2010

muka tidur.


orang kate kalau nak tengok pompuan tu cantik ke tak, tengok muka dia mase die baru bangun tido.betul ke? suami2 sekalian,sila lihat wajah isteri anda ye pagi nanti.pada yang belum ade,jangan gatal pegi intai anak dara orang pulak..hehe.

ade orang lain plak kate, "cuba ko senyum masa ko tidur tu.mesti dia syok kat kau punyelah".quote by syawal (ini nama sebenar) mase aku cakap aku bosan sampai tertidur kat tempat praktikal dulu. taktik ngorat manetah die pakai tu.huhu.


tapi kan,kalau bace novel, selalu jugak la ada babak si hero terlihat sleeping face si heroin.pastu siap puji lagi dalam hati, nampak tenang la,cute la dan berbagai2 lagi pujian.



agak2 nye,ade macam gambar2 kat bawah ni tak muke heroin tu?

ololo comelnyeeeeeeee

yang ni pon sonoknye tido...



eh macam muka messi la..hek hek


akanishi jin!eheh.

ni muke pompuan kontrol ayu..pure2 tido la ni(mustahil boleh tido camni.mesti tersengguk punyalah kalau aku)



hmm..macam mane plak kalau mukenye macam ni?





ops sorila main letak je gambar..ni sume dari google.gile ape nak pegi tangkap gambar orang betul2.mati katak je kang.heh.

by the way, ayah aku pernah snap gambar aku tengah terbongkang tu.cis kek betul.kalau ade orang tengok pastu berkenan kat aku macam mane?urgghhh..seram...


cakap pasal sleeping face,ade satu tempat di mana orang biasanya tidur sebab bosan.well,bilik kuliah adalah salah satunya, tapi yang biasenye adalah dalam KAPAL TERBANG. yang memalukan,ade sekali tu aku duduk tepi laluan tengah tu dan tidur dengan enaknya.bile aku bukak mate tiba2 nampak pramugara tu tengah tengok aku.OMG!ade air liur basi kuar ke?ish jatuh saham I.

satu kes lagi, di mana orang di sebelah aku tidur macam tak tidur.dahla tegak je.pastu err..kiut plak muke die.rase nak snap je.tapi malangnye,tak boleh on henpon la darling.so tak dapat nak tunjuk kat u all.anyway,harap2 orang tu tak perasan la I tengah puji dia.hohoho
.


5 comments:

  1. pesal ada nama aku plak ni (ke, syawal lain?)...gambo ko no 2 dr bwh tu ke?

    ReplyDelete
  2. aku rase ko,xkan syawal AF tu plak..hoho..
    haah la sgt..2la ko..aku suh tuka pki contact lens xnak.kan dah rabun..;p

    orait~

    ReplyDelete
  3. huda...lucu eh eh pic anjing tuh..xleh tahan betul ah..boleh pula wat lawak. =)

    ReplyDelete
  4. lia:

    tula..pandai betul anjing tu..
    anak sapela tu..hoho

    ReplyDelete