Mari join..:)

Friday, July 16, 2010

lupa ada adik nama izzah

actually tak la lupe.cuma lupa nak wish besday dia semalam kat entri..so harini kita buat dua entri sekali k..hehe

adikku nurul izzah dilahirkan pada 14 julai masa aku tingkatan 3.tahun 2002 la tu.sekarang dia berada dalam darjah 2.dia merupakan adik bongsu perempuan kami.walau bagaimanpun,dia bertuah kerana menjadi bongsu selama 6 tahun sebab dia 6 tahun baru adik bongsu kami lahir.aku pun bertuah jugak sebab takde adik sampai la umur 2 tahun 5 bulan compared dengan adik bawah aku dila yang tak sampai 2 tahun dah dapat adik:apis.

apa yang menarik tentang izzah ialah semua orang memperkatakan persamaan muka kami sewaktu aku masih kecil. fakta ini menarik kerana ini menunjukkan bahawa dia mewarisi kecomelan aku.jangan muntah hijau ok.fakta ini benar tiada yang benar melainkan yang benar benar belaka.



okeh takde idea nak tulis ape.gambar dia pon malas nak letak sebab malas nak show off kecomelan aku kat semua orang k bye

No comments:

Post a Comment