Mari join..:)

Sunday, May 9, 2010

pakailah kasut yang cantik ke tempat2 menarik




tajuk ni diambil dari cerita HANA YORI DANGO or METEOR GARDEN or BOYS OVER FLOWER.samela tu.yang penting aku suke version jepun.huhu.


kasut cantik?


aku ade ke?


tengok rak kasut separa roboh rumah aku


takde.


yang ni ade la:




atau dari sudut tepi:


hah,kasut ni lah yang aku pakai tiap2 kali naik flight.bukan ape,aku memang suke pakai selipar tapi disebabkan dalam flight sejuk jadi nak tak nak pakai kasut la.dan inilah kasut yang ade.
yang ni atau yang sewaktu dengannya aku tak pernah ade.

yang ni lagila.eh ni kereta ke kasut?


disebabkan aku takde kasut yang cantik, adakah bermakna aku tak pernah pegi tempat2 menarik?oh sedihnya kalau jawapannye tak.jap aku review.aku pergi Teluk Batik lebih sepuluh kali.PD or Port Dickson 3 kali walaupun jauh,Lost World of Tambun dah sekali,Teluk Cempedak pon dah pergi,Bukit Bendera dah naik,Genting pon dah sampai,tasik unimas pon selalu ditatapi eh eh menarik ke tu?lata kinjang pon lebih 30 kali pergi,Sungai Bil Behrang pon dah berapa kali tak ingat.Kuala Woh..Taman Negara Bako..

wow sikitnye list tempat melancong aku penah pegi.Cameron tak pernah,Pulau Pangkor yang kire paling dekat tu pon tak pernah.Menara Condong Teluk Intan pon tak pernah bergambar kat situ.tengok selalu,naik tak pernah.



wow.heaven.


wow wee~


perfect for honeymoon









ok cukup cukup.semua di copy dari mr.Google.cantik kan tempat ni?jadi,siapa nak bawak aku pergi honeymoon kat pulau jeju ni?

No comments:

Post a Comment