Mari join..:)

Saturday, May 8, 2010

mimpi basah.

mase aku tengah sibuk dengan exam buat fyp buat assignment ape ape la yang memerlukan aku untuk stayup aku selalu dapat mimpi.mimpi basah.eh eh tak.mimpi pelik pelik sebenarnya.macam haritu aku tengah tidur nana mesej.aku tak tengok henfon pon.dah name pon tido kan.tapi aku mimpi pasal nana.jadi aku bangun dan tengok henfon.eh eh.ade sixth sense kot aku ni?

mase aku merempat kat bilik kak ayu ngan kak atul pon aku selalu mimpi.mimpi pasal ayah la mak la dila dilot la pasal adikla.macam macam.tapi aku tak ingat pasal ape.aku ingat muka muka yang muncul je.oh muke yang tak ingin dinampak itu pun sibuk mencelah gak dalam mimpi.dush dush.

oh.dah lame tak tido 8 jam sehari kan?asyik 2 jam je.kadang kadang tak tido malam langsung.jadi err..marilah tidur dan mimpi..kering!

sleeping beauty.

alolo kiutnye..anak sape la ni..

mase aku kecik mesti aku comel cam ni kan?

ni sorang lagi kiut..nak kawen!*tetibe*

sedapnye kalau jadi pet I.kompem jadi kurus.hehe

No comments:

Post a Comment