Mari join..:)

Tuesday, May 11, 2010

major correction needed??!




please take your report after the presentation this wednesday
major correction needed!


nampak tak perkataan "major" di situ?arghhhh tensennye dengar eh bace perkataan tu..dahla aku nak balik jumaat ni.pastu dengar ade perkataan tu lagila tensen sebab mase dah suntuk pikirla sempat ke nak habiskan ni nak pos barang lagi nak re-print slip result mase sem 2 dulu nak bayar duit bilik lagi nak buat e-journal la e-abstract la softcopy la hard bind la sempat ke?????present dahla rabu.sempat ke adoi risaunye hati ni.aku taknak la nanti kat rumah aku tertekan muke monyok takde selera risau takde mood..KATAKAN TAK NAK!!!

aku ni dahla jenis selagi bende tu tak setel selagi tula otak tak boleh berenti pikir pasal tu je..muke pon dah macam tikus mondok dah tikus mondok pon lagi comel.what to do what to do????


TENGOK CITE KOREA LAH!!!!!

2 comments:

  1. jgn buang maase laa.a....saya ni pun dari tadi tak siap2 lagi ni....=(

    ReplyDelete
  2. tula..sedar diri tgh buang mase..tp kepale otak tgh bengong ni..huhuhu..

    ReplyDelete