Mari join..:)

Saturday, May 15, 2010

a long night to go through


its been a long night

just two of us

waiting for morning to come

got chance to see sunrise maybe?

what a perfect day to begin with

but maybe its not perfect

because we're not a pair of lovers

just siblings

me+dila dilot

dila dilot + me 


kembar ke?ish ish ish


first time bermalam di KL sentral berdua..ok lah tiap tiap kali bermalam kat sini selalu aku dapat kawan baru so takdela kire sorang2 pon tapi harini memang berdua dari awal sampai habis..so kire berdua lebih baik la kali ni..huhu


mate rase ngantok,tapi macam malas plak tido..saje nak bagi can kat dila dilot untuk tido,tapi die pegi bermesejan plak dengan pakwe die.ish ish ish.penat je aku bagi bantal berupa beg troli aku..


doakan ketapi kitorang cepat sampai eh..oh lagi 6 jam..camne nak bertahan ni..huhuhu

2 comments:

  1. hamboi...
    bkn nak mcg sgt pon la..
    da xleh tdow,,
    kmu lak sebok kan dri nan usha laptop jewp..
    so..
    mlz la nak ngaco..
    bek mcg...

    ReplyDelete
  2. eleh..padahal diri sndr memg nak msg ngan pakwe die..xyah kaber2..haha

    ReplyDelete