Mari join..:)

Sunday, April 4, 2010

ruski.

ruski tomyam
favourite aku dari zaman sekolah~form 2.
bak kate sorang kakak sekola aku dulu, inilah hikmat inilah nikmat,inilah amat.(eh btol ke tagline tu??rasenye la)
aku ingat takde kat borneo.sebab cari kat kuching tak jumpe.pegi sabah dulu pon tak jumpe.assume jela
tapi tadi rozaini cakap ade.erm tak taula.mane tau die tipu.
hari tu saya beli 2 pek(setiap pek ade 5 bungkus) sebelum balik unimas kat TARGET kampar
baru habis petang tadi.tu pun sebab bakal dapat stok baru.kalau tak maybe simpan je sampai habis sem*kesiannye diri ini*
oh.saya sudah dapat stok baru.2 pek jugak.dalam mase sebulan boleh habis ke?hmm
mungkin boleh.sebab ni free.
kenapa free?
sebab saya pesan sama kawan saya suruh bawak dari semenanjung.dah alang alang die pegi kuching kan.tetibe die cakap die belanje.what to say kan?time kaseh la faz.aku sayang kau!!!



alamak.aku takde gambar kite la tadi.cepatlah upload faz!!!hehe

No comments:

Post a Comment