Mari join..:)

Tuesday, April 6, 2010

ayah.i need u

ayah,

uda tengah migrain ni.sakit kepale gile sampai tak boleh tido.rase nak amik hammer ketuk kepala sendiri.tapi kat sini tak de hammer.dah tu,petang tadi uda makan mi hailam.jadi badan dah gatal gatal sebab alergik.ape nak buat ni?dahla takde orang nak tolong urut ni.at least kalau ayah ade bolehla mintak ayah urut.kompem terus tido kalau ayah yang urut.

ayah,

dengar tak rintihan anakmu ini?uda dah nangis kuat kuat ni bagi ayah dengar.tapi ayah tak datang datang pun.dah berapa jam dah ni.dulu belum 5 minit ayah dah sampai.oh lupe.uda di rantauan sekarang.harap ayah doakan uda cepat sembuh.



yang sakit,

yong

2 comments: