Mari join..:)

Saturday, April 3, 2010

april bulan saya

april bulan saya?adakah saya bernama april?eh tak tak.nama nurul huda.*eh tetibe*

aku suke sangat april.SANGAT SUKA ok..nanti mungkin akan taruk nama anak "april" haha tipu je.nak tau kenapa saya suka bulan april?haa buat list sikiiiiit:

1.saya lahir bulan april(24 april 1988)
2.adik saya alif juga lahir bulan april(21 april 2000)
3.adik bongsu saya khai juga lahir bulan april(13 april 2008)
4.mak ayah saya kawen bulan april(betul betul setahun 2minggu sebelum saya lahir~10 April 1987)
5.sultan perak lahir bulan april(cuti la dow!)
6.kawan baik saya lahir seminggu selepas saya(eh die dah bulan mei la bengong!)
7.april fooooooooooooool(ahh macam aku sambut)
8.oh.masa saya lahir tu bulan puasa.(lebih tepat lagi masa orang kemas meja lepas berbuka)
9.saya habis praktikal masa besday saya(dapat double hadiah~perpisahan dan besday)
10.saya suka nombor 4.(eh bukan kau suka nombor perdana ke uda?)
11.sebelum adik saya alip dan khai lahir saya adalah orang yang besday nya paling awal disambut tiap tiap tahun(dalam my family la)
12.my besday~24.4.88..nampak tak pattern dia.cantik bukan?(guna la math sikit dalam kehidupan)
13.sebab selalunya banyak kejadian menarik berlaku pada bulan april.tak caye tengok kalendar.
14.final exam selalu bulan april(best sangat!)
15.FYP hanta 12 april(dan aku tak siap lagi!)






SAYA SUKA APRIL.

2 comments:

  1. h.A...mcm kenal jer
    hahahaha

    ReplyDelete
  2. ces.rozaini!!xperlu la heboh2.haha

    ReplyDelete