Mari join..:)

Saturday, April 17, 2010

adamaya.

sekarang aku tinggal di rumah kak ayu dan kak atul.housemate mereka yakni kak intan punya laptop ada err..senang kate boleh tengok tv la kat laptop die.jadi haritu aku join diorang tengok cerita adamaya itu.actually aku dah lame tak tengok tv.jadi perasaan nak tengok tv tu dah kurang.

lepas tertengok?wah.JATUH CINTA.sebab dulu pun rase best jugak tengok I'm Not Single(adamaya ni adalah I'm not single the series).ok mula mula tak suke tapi rase macam watak Adam tu sweet jugak walaupun sengal.ok ok.aku ngaku la aku jiwang.dah puas ati?

ok lah tak mau cerite panjang sebab aku banyak kerja nak buat dan aku asyik terfikir fikir pasal aku nak balik umah jugak malam 14 may tu walaupun tiket ketapi pukul 5.30 pagi ke ipoh tak de dan aku kena tunggu sampai pukul 9 pagi baru naik train dan akan sampai kampar pukul 12 tengahari aku tetap bersemangat nak balik demi tak membazirkan duit tiket dan cepat cepat menghilangkan rasa homesick yang gila menjadi jadi sekarang ni.



lisa surihani si malay beauty a.k.a Maya

sein ruffedge a.k.a Adam


kesimpulan:tengoklah cite ni.Isnin-Khamis.pukul 6.30-7.30.pesanan penaja:solat maghrib jangan terlepas pulak.sekian.

No comments:

Post a Comment