Mari join..:)

Sunday, March 21, 2010

rahsia(jangan baca)

rahsia oh rahsia.semua orang ada rahsia.even dunia pon ada rahsia.sebab tu la,banyak benda yang kita tak tahu.tapi kadang kadang ada benda yang lebih baik kite tak tau.sebab mungkin lepas kite tau,kite akan menyesal.

menyesal.

macam aku sekarang.

serius aku menyesal.

aku tak boleh nak tarik balik.aku tak boleh pegi tanya sorang sorang,ko tau ke pasal aku dengan *.*?mustahil bukan?dan tambah tambah lagi aku baru membuat keputusan untuk melupakan *.*.tapi sekarang,majoriti orang yang berada di sekitar aku dan dia tau.aku tak tau nak buat ape?

dahla sedih sebab terpaksa "let go",tapi dalam keadaan sekarang di mane semua orang menyebut nama dia depan aku aku tak tau nak buat ape.camne nak lupe kalau semua orang mengingatkan?memang aku BELUM BERJAYA MELUPAKAN,tapi aku sedang cuba.at least i'm trying my hardest.walaupun aku sedar aku masih ingat.tapi slow slow la kan.



jadi, aku mendapat pengajaran hari ni:RAHSIA MANUSIA MUSTAHIL DAPAT DISIMPAN.


p/s:sape ade movie lawak sila berikan kepada aku sekarang!terima kasih!

2 comments: