Mari join..:)

Thursday, March 25, 2010

orang ketiga?






di sini aku nak bercerite tentang aku yang menjadi "orang ketiga" antara aku,dia dan kamu.dia adalah seorang perempuan.awek kepada kamu.dan aku adalah kawan kamu yang kamu cuma kenal melalui internet.aku juga perempuan.jadi nye?aku tidak berminat menjadi orang ketiga antara kamu dan dia; malah kepada mana mana pasangan lain pun.aku tidak pernah melayan kamu secara berlebihan.cuma sebagai kawan biasa.tetapi dia merasa sedih dan terpinggir disebabkan aku dan kamu.apakah salah aku?apakah salah dia?aku tidak berminat masuk campur dalam hal kamu dan dia.aku juga tidak mahu sentiasa diperhati oleh dia. sila berhentikan segala aktiviti anda.



SAYA TIDAK BERMINAT DENGAN BUNGA MAWAR DARI KAMU.SAYA LEBIH RELA MENERIMA BUNGA TAHI AYAM DARI SI DIA.





2 comments:

  1. meh saye bagi kamu bunge raye..kamu nak??

    ReplyDelete
  2. boleh je.kalau bunge toblerone lg sy suke..;p

    ReplyDelete