Mari join..:)

Saturday, March 13, 2010

ok.I bosan malam ni

U guys perasan tak I selalu sebut "ok"?dan sejak entri lepas I guna "I",bukan "aku"??hehe.ok la,tu lebih kurang jadi trademark I la ni.oops,ok lagi.hehe

hari ni jumaat.seperti jumaat2 sebelumnya,I takde kelas langsung sepanjang hari.except minggu lepas sebab petangnye ada briefing FYP.jadi,hari jumaat adalah hari lepak sedunia aku.dan menyebabkan hari cuti aku jadi 3hari tak macam orang lain 2hari je.sila jeles.huhu

ok.tak tau nak cite pasal ape sebenarnye.tapi tangan rase gatal nak menaip(cey baik taip report fyp uda oii) jadi main taip jela.mane la tau ngah taip taip tibe2 idea muncul.huhu

.
.
.
.
.
.
.


ok.tak de idea.jumpa lagi

No comments:

Post a Comment