Mari join..:)

Sunday, March 28, 2010

gayat air.

selama ni aku rasa aku gayat air.sebab aku takut tengok laut luas luas.takot tengok tasik lebar lebar.takut naik jambatan kayu sungai kinta bila nak balik rumah sebab asyik terbayang bayang aku terbabas masuk dalam sungai teh tarik tu.lepas tu aku jugak takut nak lalu jambatan cinta kalau aku kena jalan sebelah tepi sebab takut pagar tepi tu roboh dan aku termasuk dalam.wah scary!!!


semalam.26.3.2010.nash ajak aku aquabike.sebab 25.3.2010 aku dah pegi dengan nana ish so aku expect maybe next week baru la nak aquabike lagi tapi disebabkan nash dah ajak aku pegi la.alang alang dah ikut dia balik.kemudian sampai sampai di tempat kejadian dia ajak aku pegi platform kurus.di mana aku dah lama pasang tekad dalam hati aku takkan pegi situ sebab aku rasa bila bila masa aku boleh masuk dalam.dan semalam,aku pakai jeans ok jeans.so aku memang betul betul berharap janganlah jatuh dalam air penat weh nak cuci jeans lagi lagi pulak aku dahla takut air tak pandai berenang dan macam macam lagi berlegar legar dalam kepala.jadi semalam disebabkan no choice takkan aku nak berdiri tegak sorang sorang macam pak pacak eh mak pacak kat situ.jadi aku ikut dan bila rasa ketakstabilan itu muncul aku cepat cepat berpaut kat nash.serius seram nak nak pulak bila nampak budak kayak capsized lagila aku seram.dapat aquabike nash suruh budak tu bagi jeket-keselamatan-yang-buat-aku-rasa-comel tu kat aku sambil berkata,"apa hal naik aquabike pon nak pakai jeket tuh".hampeh.

akustillrasakiutpakaijeketkeselamatanniakupeduliapaorangkateakutakkiutdangataltaknaktekanspacebarhaha


sepanjang aktiviti itu serius aku pening kepala.aku rase sebab angin(sebelum tu aku sedu) tapi nash cakap sebenarnya aku MABUK AIR.sebab aku rasa pening.kalau aquaphobia simptom die lain.




kesimpulan:aku MABUK AIR bukan gayat air.

2 comments: