Mari join..:)

Tuesday, March 23, 2010

dugaan.besar.

baru entri lepas aku menyatakan bahawa aku mendapat semangat baru.tapi dugaan sudah pun muncul.dugaan besar.yang boleh membuatkan aku bertukar menjadi makhluk tak dikenali.yang boleh membuatkan semua orang terasa hati.yang boleh membuatkan barang barang ku jadi mangsa sekali.*wah macam rhythm*dugaan yang besar sekali.takde ape yang dapat menghalang nya.kecuali Yang Maha Esa.


AKU MENGALAMI KESUKARAN TIDUR


bagi sesetengah orang,mereka akan cakap,"baguslah,bolehla kau wat keje kau huda" or "dah tak boleh tido buatla kerja".TAPI.tidur itu penting.kalau aku tak boleh tido dan tak berasa mengantuk,takpe.tapi aku mengantuk dan tak boleh tido.itu adalah suatu kekecewaan tahu.semalam.pukul 11 dah mengantuk.get ready nak tido.gosok gigi cuci muke.letak kepala atas bantal.tak dapat lelap.bukak laptop.buat kerja.mata berat.tak boleh concentrate.tibe tibe,LAPAR.bangun.bancuh kopi pearl cafe cicah biskut.sejam lepas tu dapat tido.setelah bersusah payah.





ada sesape ada tips untuk tidak berasa mengantuk?tolong saya.

2 comments:

  1. ade2...sila tengok cerita hantu..kompom tak ngantuk..hahaha

    ReplyDelete
  2. ngantok..tp takot nak tdo plak..huhu

    ReplyDelete