Mari join..:)

Friday, March 26, 2010

dia marah saya

ade orang marah saya.sebab saya kutuk dia bersama kawan saya walaupun dengan hasrat cuma ingin main main je.dia tak mau cakap dengan saya.seorang manusia lagi pulak.saya kutuk dia jugak supaya orang pertama yang marah saya tu tak marah.kemudian saya cakap "ok la ok la..sori to everyone..adam lambert je gay.korg dua straight..afgan pon gay.ok puas ati?" kemudian manusia kedua mesej saya cakap sori.saya heran.jadi saya reply "apehal?"tapi dia tak jawab.manusia pertama pula still mendiamkan diri.saya nak mintak maap tapi saya tak tahu macam mane?


jadi nye?




pada manusia pertama itu,tolong bagitau saya macam mane nak mintak maap dengan kau.please.




atau pun aku cakap kat sini je.AKU MINTAK MAAP SERIUS NI.KALAU KAU TAK NAK MAAPKAN AKU JUGAK TAKPELA.ITU HAK KAU.








ikhlas dari,
orang yang takut nak mintak maap depan depan.

No comments:

Post a Comment