Mari join..:)

Wednesday, March 3, 2010

cintaku di mukah

wow wee~tajuk penuh kontroversi..sebenarnya ni tajuk drama kat TV2.kenapa aku highlightkan citer nih?mesti korang heran kan..nak-nak pulak tempatnya di mukah.bukannya aku penah pegi pun.lainla kalau tajuk nya "cintaku di air kuning".memang aku kenal sangat.haha

SEBAB UTAMA AKU HIGHLIGHT DRAMA INI (poyo la,siap huruf besar sume):shooting dijalankan di UNIMAS.ok la.korang yang belajar kat uitm or usm tak heran dengan benda benda ni sume sebab dah selalu sangat benda camni buat kat tempat korang.artis popular pun masuk U korang macam pergi pasar(selalu ke diorang pegi pasar?mau kena serbu nanti.hehe).tapi kat unimas ni,usah cakapla.dah namanya over the sea kan..

actually aku baru tengok cite ni tadi.tu pon sebab kitorang baru habis kelas dan dekat lobi mekanikal(salah satu tempat penggambaran tu) ada TV.jadi sambil menyelam minum air.ahh tipula ko huda.boleh kira dengan jari berapa kali ko duduk tengok TV kat situ.ok2.tadi kak g panggil kitorang dan cakap,"weh,citer cintaku di mukah ni".kitorang pon ber jogging2 la ke bawah.(poyo je tu pon nak jogging.)sampai-sampai bawah watak lelaki antagonis tu dengan sorang pompuan tengah sembang kat jambatan ke arah CLS(Centre of Language Studies). dan lepas tu ada babak pulak kat tepi tasik(siap nampak jambatan cinta!).wah bangga la jugak.tapi kan,rupa-rupanya citer tu buat shooting masa kitorang pergi latihan industri tahun lepas.apakah?kalau tak leh la jumpa Fazren*wink wink* ok,aku tau die dah bertunang.dengan orang perak pulak tuh(ceh,macamla ko kenal tunang die tuh)tapi dia still hensem la.hehe

oh ye.lupe nak cakap,heroin dia watak antagonis dalam Gol&Gincu:Lana Nordin.carila sendiri gambar die yek.aku bukan malas,tapi rasa tak terdaya nak upload..huhu.dalam ni die cakap sarawak you know..aku pon tak pandai.haha.oklah,kesimpulannya,kalau korang nak tengok "keindahan" tempat aku belajar,tengok la citer ni..;p

2 comments:

  1. haa..sayang tol la..klu tak leh ambik autograf fazreen...i love him! muahahaha...

    kira ok ma...fazreen vs fazlyn.haha

    ReplyDelete
  2. cey2..nak jgk same name..ni yg jeles nih..;p

    ReplyDelete