Mari join..:)

Sunday, March 14, 2010

cerite sedih aku

ok,bukan cerita sedih aku.actually aku baru tengok MY NAME IS KHAN.lakonan hero dan heroin hindustan favourite I Shah Rukh Khan and Kajol.ok.mula-mula aku tak expect cite ni akan membuatkan aku nanges.aku lupe gile yang tiap tiap kali aku tengok cite Shah Rukh Khan aku memang akan nanges.

so.aku tengok (walaupun sambil facebook jugak sebab nak poyo dengan adik aku yang aku tengah tengok cite ni,die belum tengok lagi) selama 2jam 30 minit lebih kurang.aku nak tengok hari tu kat Parkson tapi time tu dia cakap dia tak kuar lagi.pelik!terang terang kat poster tulis 11 februari dah kuar.tapi dia cakap tak kuar lagi.ok,kitorang just assume flight nak anta citer tu delay.dan kitorang tengok Adnan Sempit(nasib baik ada lagi.huhu)

aku mula2 ingat citer ni jiwang sebab die melibatkan perkahwinan antara orang yang berlainan agama.so just assume yang ada tentangan keluarga ke ape.tapi yang peliknya takde plak.ok,kejap jela adik die bantah.tapi pastu pompuan tu masuk Islam so takde pape la sangat.tiba-tiba(cey tiba2) ada kes september 11 yang menyebabkan konflik gile gile kat amerika antara Islam dan agama lain.menyebabkan anak tiri Shah Rukh Khan mati kene pukul.dan.Kajol marah gile sebab anak die mati.sampai cakap disebabkan nama "Khan" kat belakang nama anak dia la dia hilang anak dia.shah rukh khan try pujuk tapi dia cakap,pegi bagitau dengan Presiden Amerika yang ko bukan terrorist.so shah rukh yang sengal tu(ok dia ada penyakit something Apermis ke ape aku tak ingat) pegi merantau la untuk mencari Presiden ni.gila drastik la tindakan dia.dah tu,sah sahla kena tangkap dengan FBI ke ape.aku pon tak sure.tapi kene tahan la macam i.s.a tuh.alamak.bahaye la sebut pasal politik ni.erm cite selanjutnya tengok la sendiri.haha.yang penting sedih la aku rase.aku pon memang teringin nak tengok cite sedih malam ni(tetibe ada mood jiwang malam ni) so agak lega la dapat nanges.nasib baik room mate ku dah tido.malu la I kalau die tau I nanges.huhu

erm cakap pasal kisah sedih kan.kalau korang ada baca entri sebelum ni korang tau la sebab aku sedih.hmm ape nak buat ahh..tak tau la.susah nak hilangkan perasaan tu..

2 comments:

  1. hoh..tengok hindustan pun sedih..giler jiwang ar minah ni...

    ReplyDelete
  2. ala I memg jiwang pon k.wawa..rupe je mcm x..hehe

    ReplyDelete