Mari join..:)

Thursday, March 18, 2010

cerita pagi khamis

sejak akhir akhir ni selalu aku buat tajuk entri cam di atas kan?semuanya sebab TAK DE IDEA.hehe

pagi ni bangun awal sebab malam tadi pukul 9 aku dah tumpor..eh tido..so pagi ni pukul 5.40 dah sedar dan tak tido balik lepas subuh.wah pencapaian pencapaian.harusss masuk dalam diari.hehe.(baru teringat dah lame tak tulis diari.SIAN KAU dilupakan..hehe)

so disebabkan aku bangun pagi,otak pun boleh berfikir dengan tenang dan damai setenang air di tasik.dan aku dah membuat keputusan paling penting dalam hidup aku.disebabkan aku rasa macam orang bodoh selama beberapa bulan(sedar tapi buat buat tak sedar) jadi mulai saat ini aku ingin menjadi orang bijak semula(macamlah kau bijak sebelum ni).kalau nak tau sebab sebab kenapa aku rasa macam orang bodoh tu,tengok la entri entri sebelum ini dan cari perkataan h.A.(nak buat link banyak sangat.hehe)




bagi kawan kawan yang tau cerite mesti dah bosan sebab dah banyak kali aku cakap benda yang sama tapi tak buat pon.so kali ni aku harap korang boleh tolong aku dengan JANGAN SEBUT NAMA DIA DEPAN AKU.boleh?






thanx kawan.

No comments:

Post a Comment