Mari join..:)

Tuesday, March 16, 2010

cerita manusia pendengki

siapa pendengki tu?bawak bawak la insap wei..haha.

disebabkan dia ni jeles dan tak puas hati sebab aku cakap muka h.A macam muka Afgan,jadi aku memutuskan untuk membuat satu entri khas untuk dia.ok,perlu ditegaskan di sini bahawa aku melakukan ini bukan sebab dia orang penting dalam hidup aku.*sila kecewa*.haha

name apa nak bagi eh kat manusia ni.takkan nak sebut nama penuh plak.ok lah,aku bagi hint.maksud nama dia lebih kurang nama aku.cuma beza JANTINA.oh ye,nama dia sama dengan nama kedua pemain badminton kacak menarik tertarik ko memang the bomb dari Indon.*pegi google sekarang*


ok la.disebabkan aku murah hati aku bagi la gambar pemain kacak itu.
asal pulak aku rasa dia dah tak ensem?duhh

saje nak letak sebab Hafiz lagi ensem kot dari dia.eh,hafiz?haha.tak de makna lain ok.


die ni la manusia yang selalu bikin aku kuciwa masa tengok final badminton(selain dari Lin Dan) sebab Malaysia KALAH



dahla.tak yah letak gamba die banyak banyak.


die ni lah manusia yang suka memenuhkan email aku dengan notification.asal ada status je,ada dia.tu la tiap tiap kali bukak emel,mesti ada 99+.(dia cakap nak suruh aku rajin bersenam)jenuh le tangan aku pegi delete.cis.dah dia rajin bergaduh dengan aku.mane tak nye komen jadi panjang berjela jela.

di sini aku ingin memecahkan rahsia dia.dia tengah merisik orang yang berada paling dekat dengan aku.*kompem ko terus mesej aku suruh aku delete entri ni kan?katakan TAK NAK!!!haha*




p/s:anggap la ni penghargaan untuk kau sebab ko selalu baca blog aku dan promot kat status kau.haha

2 comments:

  1. oo.. paham2 sapa ya... hafiz aliah n mohd hidayat.... tol ker huda????

    ReplyDelete