Mari join..:)

Friday, March 19, 2010

cerita hujan lebat 2 pagi

hujan lebat beserta guruh berdentum dan kilat memancar agak menyeramkan sekiranya anda berada di luar dan tidak membawa payung.lebih lebih lagi bila anda berseorangan.dan MALAM.pernah mengalami situasi demikian?sile bawak bertaubat dan mengucap banyak banyak.

kenapa cerite ni ada "2 pagi"?bukan pukul 9 aku dah surrender ke tadi?yes.aku dah tido.tapi disebabkan aku tersedar hujan lebat di luar dan takut bilik banjir sebab tak tutup tingkap,so aku pegi bangun dan tutup(takkan bukak pulak kan).dan baru nak sambung tido aku teringat baju baju di ampaian.lalu bangun dan mendapati ada orang dah masukkan ampaian ke dalam.ok,jangan puji orang itu dulu ye.sebab orang itu pon ada sidai baju sebab tu dia bawak masuk dalam.kalau tak,mungkin aku akan tersedar pada pagi subuh dan mendapati semua baju LENJUN.oh ye.lupe nak sebut.dia cuma memasukkan ampaian,tapi kain aku yang berada kat palang besi TIDAK dimasukkan.apakah?dah nampak kain tu kat situ,apelah salahnye masukkan sekali.macam berat gile pulak kain tu.huh

wah pagi camni dah emo.tak taulah macam mane rupe hari aku hari ini.adakah mendung?adakah hujan lebat?adakah guruh dan kilat?harap tak la.walaupun cuaca hujan,tapi aku sentiasa mengharapkan hari yang cerah supaya aku menjadi hamba Allah yang tenang.kalau tak,mungkin aku akan duduk menghadap tasik.konon konon tengok tasik tu boleh menghilangkan kesedihan la.kalau dapat laut mesti lagi best.huhu.

alamak.cerite menjadi cerite yang tiada motif.ok.MEMANG TAKDE MOTIF PON.aku just nak bagitau semua orang aku BANGUN AWAL HARI NI WAT FYP.petang nak jumpa supervisor..huhu

No comments:

Post a Comment