Mari join..:)

Saturday, March 20, 2010

cerita hari jumaat

hari ni termiss kelas FYP.dah terbangun pukul 10.20 camne la nak pegi.malu la I nak masuk.tapi terpakse pegi jugak FK sebab ada kerja Mobile nak kena hantar.dan jawapan ada pada Nash.

sambil salin jawapan aku tanye dickey,"weh ada match liverpool ke malam tadi?"die cakap "ade.liverpool menang.3-0.abang kau jadi hero."then aku pon:"abang?"dickey:"abang ko la.torres".aku:"asal plak torres abang aku?"dickey:"abang ko h***s ma.die kan torres"justin menyampuk:"h.A la."

ok.aku terdiam.sebab?sampai justin dan dickey pon tau maksudnya satu kelas dah tau.dan mungkin satu kelas h.A jugak dah tau.adoii lar..kenapa bila aku dah cuba sedaye upaye aku camni semua orang pulak dah tau?takkan aku nak bagitau semua orang,JANGAN SEBUT NAMA DIA DEPAN AKU.gile kering la air liur aku camtuh..



hari ini mendung.

No comments:

Post a Comment