Mari join..:)

Wednesday, March 17, 2010

cerita hari baik aku

hari baik=good day.hari jahat=bad day.eh?baik sebut dalam english kot.sebab macam pelik pulak bila ditranslatekan.huhu.ok lah.tukar hari baik pegi hari indah.hari jahat tukar pegi hari buruk.much better?hmm

hari ni baik walaupun aku tak dapat tido jugak malam tadi.aku tak salahkan sesape kali ni sebab aku tak dapat tido bukan sebab http://gambahantu.blogspot.com, tapi sebab aku tido petang.(jangan cakap aku buruk perangai sebab tido petang ok.hihi).lepas semalam cari cari dompet tak jumpa jadi aku balik dan tekup muka dengan bantal.jangan tanya la kalau dah tekup muka dengan bantal tu buat ape lagi selain dari erm..bunuh diri?eh eh tak.ala paham paham jela keh. I malu la nak sebut kata kerja itu.*peace*

jadi disebabkan kata kerja itu la,aku terus tertidur.tu memang dah sifat semulajadi aku.*hee*


ok.cerite di atas tak penting.ingat tak kisah semalam ku yang sadis itu?tak ingat?haih.tengok sini.jadi ceritanye bermula dengan aku yang malas nak pegi kelas pukul 9 sebab aku mengantok-hujan-turun-sejuk-bosan.tapi dah pukul 8.45 baru la aku decide nak pegi.dan keputusan aku betul sebab masa aku tengah siap siap tu nana telefon.(ok mula mula aku ingat dia nak cakap kelas cancel.hehe)rupa-rupanya diorang jumpe wallet aku.nak tau kat mane?kat atas meja yang aku guna tu.sebab meja tu camni:
eh silap silap.ni rehal tempat orang ngaji

ok.ni baru betul.tapi meja die terangkat taw dan kedudukan meja ini adalah di sebelah dinding.


jadi?faham tak kedudukan dompet itu?dan kenapa masa aku cari petang semalam tak jumpa?hmm mungkin aku tak tengok betul betul.sebenarnya aku agak heran.sebab aku dah tengok tempat tu.dan dalam kelas pukul 2 kan ramai orang.takkan takde sape usik dompet tu?ke orang tu nampak dan dia saje wat camtu supaya takde orang perasan dompet tu?pelik pelik.tapi whatever pon,THANKS la kalau betul orang yang jumpe tu buat camtu.dan TERIMA KASIH BANYAK BANYAK jugak sebab tak ambil apa apa dalam tu.I takut jugak kalau orang gila yang jumpa dan dia ambil gambar I yang cun (cun ke?)tu buat benda bukan bukan.*fuh*


MORAL OF THE STORY:lain kali tak boleh hilang lagi sebab aku benci berurusan dengan orang ofis yang langsung tak mesra dan jugak makcik kafe yang cakap "bukan adik sorang je yang datang kafe ni".kafe kau memang ramai orang datang.tapi kau dah hilang kepercayaan seorang customer.


No comments:

Post a Comment